SDF operationer

SDF operationer
Folk i verden, kig på Rojava! - Mayday, mayday.. hjælp Kobane og Rojava https://drive.google.com/file/d/0B4hjJTbOj_agbld1bmJXTlB1U3c/view

Blog-arkiv

Most read posts

søndag den 16. marts 2014

Save Saed







Naghmeh Abedinis forberedte vidnesbyrd.
Naghmeh Abedini er hustru til en amerikansk præst fængslet i Iran.
Tom Lantos Menneskerettighedskommissionen
Den 15. marts 2013.
”Den forværrede situation for religiøse mindretal i Iran”




Billede: © American Center for law and justice. Washington D.C. ACLJ   http://aclj.org/iran/testifying-before-congress-urging-action-american-pastor-saeed-abedini

Mit navn er Naghmeh Abedini. Min mand, Saed Abedini, som er amerikansk statsborger er blevet dømt til 8 års fængsel i Iran på grund af sin konvertering fra Islam til Kristendom. Vi har to børn, Rebekka Grace som er seks år gammel og Jacob Cyrus som er fire år gammel. Der går ikke en dag hvor, de ikke spørger efter deres far. Der går ikke en dag, hvor de ikke længes efter ham. De fleste nætter græder de sig i søvn, mens de ønsker, at far var hjemme. Jeg har ikke haft hjerte til at fortælle dem om dommen på 8 år. Jeg håber, at jeg ikke bliver nødt til at fortælle dem om dommen på 8 år. Jeg håber, at vi snart kan bringe Saed hjem.    

Jeg kom til USA i marts måned i 1986 på grund af krigen mellem Iran og Irak. Jeg konverterede fra Islam til Kristendom et år senere i 1987. Det at være amerikaner har været en stor velsignelse for mig. Amerika har givet mig den mest fantastiske gave i form af religionsfrihed. Jeg er stolt over at være amerikaner på grund af denne religionsfrihed. Denne frihed ville aldrig være blevet givet til mig, hvis jeg havde levet i Iran.  Jeg håber blot og beder til, at vores land vil fortsætte med at stå op for det, som er ret.  At vores land vil fortsætte med at stå op for religionsfrihed og vise vejen for verden og være en ledende stemme i denne verden for religionsfrihed.... 

Læs resten i  :   Save Saed




Ingen kommentarer:

Send en kommentar