SDF operationer

SDF operationer
Folk i verden, kig på Rojava! - Mayday, mayday.. hjælp Kobane og Rojava https://drive.google.com/file/d/0B4hjJTbOj_agbld1bmJXTlB1U3c/view

Blog-arkiv

Most read posts

onsdag den 17. september 2014

"Hold kæft, jeg skulle have taget flere patroner med."

"Hold kæft, jeg skulle have taget flere patroner med."





"Lydoptagelser: Far tryglede morfar om at skåne ham

 Den 67-årig morfar havde taget en diktafon med, som optog skyderiet i fogedretten tirsdag.

Faren til et treårigt barn tryglede for sit liv, da barnets 67-årige morfar havde skudt ham flere gange i fogedretten i København tirsdag.
Det kom frem under et grundlovsforhør af morfaren i Retten på Frederiksberg onsdag.
Morfaren havde taget en diktafon med til at optage retsmødet, som anklager Martin Stassen under grundlovsforhøret læste et udskrift op fra.
- Åh, nej, jeg er blevet skudt, lød det ifølge Martin Stassen fra en mand, som formentlig er den 31-årige far, på optagelsen.
- Jeg lover det, jeg lover det, lød det angiveligt fra den 31-årige mand, der prøvede at forsikre morfaren om, at han nok skulle gøre, som han bad om.
Hvad det var, er uklart, men formentlig har det noget med fogedsagen om samværet med morfarens barnebarn at gøre.
Anklager Martin Stassen fortæller, at der på optagelsen først kan høres et skud, derefter et skrig fra en ukendt mand, lyden af et våben, der genlades og flere skrig.
Senere på optagelsen kan man ifølge anklageren høre morfaren sige: "Hold kæft, jeg skulle have taget flere patroner med."
Lydoptagelser: Far tryglede morfar om at skåne ham - Kriminalitet - Indland

Ingen kommentarer:

Send en kommentar