SDF operationer

SDF operationer
Folk i verden, kig på Rojava! - Mayday, mayday.. hjælp Kobane og Rojava https://drive.google.com/file/d/0B4hjJTbOj_agbld1bmJXTlB1U3c/view

Blog-arkiv

Most read posts

søndag den 25. juni 2017

Jeg er pludselig blevet ”en af dem” - Debatindlæg - Debat

Jeg er pludselig blevet ”en af dem” - Debatindlæg - Debat 

""Erkendelsen af, at mit fædreland nok er lukket land for mig og min familie, medmindre vi i realiteten vælger at efterlade min mand, har ramt som et slag i ansigtet, og det fylder stort set hvert eneste vågne øjeblik. De nylige sager om astrofysikeren Uffe og hans familie samt smeden Jimmy og hans kone, der som de første blev ramt af tilknytningskravet, gør bestemt ikke bekymringen mindre.

Og Uffe står bestemt ikke alene, alle vi danskere, der i en årrække har bosat os uden for rigets grænser og har fundet kærligheden undervejs, befinder os i samme båd.
Jeg vil ikke påstå, at jeg ikke også føler en tilknytning til det land, der de sidste mange år har dannet rammen om mit liv. Det land, hvor jeg for 14 år siden mødte en fantastisk mand (med tyrkisk statsborgerskab), med hvem jeg siden har fået to fantastiske børn (med dobbelt statsborgerskab).
Jeg vil hverken gøre mit liv bedre eller værre, end det er. Jeg har og har haft et dejligt liv her i Tyrkiet, præcis som jeg havde et dejligt liv i Danmark. Jeg""

Ingen kommentarer:

Send en kommentar