SDF operationer

SDF operationer
Folk i verden, kig på Rojava! - Mayday, mayday.. hjælp Kobane og Rojava https://drive.google.com/file/d/0B4hjJTbOj_agbld1bmJXTlB1U3c/view

Blog-arkiv

Most read posts

fredag den 21. august 2015

Har I hørt råbet fra Tyrkiet? Et råb om justits og hjælp.‏

Læs her i PDF:    https://drive.google.com/file/d/0B4hjJTbOj_agY25MS0dlWkU2V2s/view?usp=sharing 


Kære ærede Folketingsmedlemmer og medlemmer af Det Udenrigspolitiske nævn:
Mette Gjerskov, Yildiz  Akdogan, Jakob Elleman-Jensen, Ane Halsboe-Jørgensen,
Zenia Stampe, Ellen Trane Nørbye, Pia Adelsteen, Søren Espersen, Orla Hav,  Søren Pind, Morten Bødskov, Holger K Nielsen, Nikolaj Villumsen, Karsten Lauritzen, Mette Bock.



Har I hørt råbet fra Tyrkiet? Et råb om justits og hjælp. Det kurdiske samfund/kurdiske bevægelser kommer med mange appeller og (nød)råb i disse dage.  Det kunne jeg skrive om i timevis - eller dagevis, faktisk - og jeg anmoder jer indtrængende om ikke at vende det blinde øje til eller på nogen måde negligere  de forfærdelige ting, grusomme overgreb og uretfærdigheder, som tyrkiske kurdere er oppe imod i disse dage. Ærlig talt føler jeg af og til at mange danskere ganske enkelt vender det blinde øje til disse uretfærdigheder. Hvis diplomatiske relationer med Tyrkiet betyder noget anmoder jeg Folketinget om at overveje alle muligheder for diplomatiske tiltag, der kan fremskynde en våbenhvile og fredsprocess i Tyrkiet - og sikre justits for kurderne og alle andre i Tyrkiet.
Jeg vedhæfter en appel, som jeg har fremsendt til NATOs Generalsekretær tidligere i august.  

 og her:
  



Med venlig hilsen

Heine Strømdahl   
Ungdomsskolelærer, Københavns Kommune
Blog:  
  
http://heine-stromdahl-blog.blogspot.com/


Ingen kommentarer:

Send en kommentar