SDF operationer

SDF operationer
Folk i verden, kig på Rojava! - Mayday, mayday.. hjælp Kobane og Rojava https://drive.google.com/file/d/0B4hjJTbOj_agbld1bmJXTlB1U3c/view

Blog-arkiv

Most read posts

onsdag den 14. september 2011

Derfor kommer KD ikke ind - i Folketinget

Derfor kommer KD ikke ind : Skrevet til Folketingskandidat Henrik Due Jensen, KD , på hans FB profil:

af Heine Strømdahl den 14. september 2011 kl. 23:37
Skrevet til Folketingskandidat Henrik Due Jensen på hans FB profil:

"Kære Henrik, I rammer ved siden af, jeg tror desværre ikke I er dygtige nok for at sige det lige ud - Ørum er bare ikke dygtig nok, han er simpelthen ikke på niveau med de andre kombattanter. I har efter min mening ikke nok substans - alt det der snak om værdier kan desværre ikke bruges til en brik - værdier vises gennem ens liv, men i politik handler det om at være så konkret som overhovedet muligt og en skarp debattør. Jeg siger det selvom jeg gerne så KD i tinget og også ønsker "kristne værdier". Reagan var en succesfuld politiker, men mig bekendt talte han næsten aldrig om værdier og omtalte næsten aldrig sin tro i sit arbejde som politiker. Han skjulte den heller ikke, men han var virkelig i "kontakt" med sin befolkning og han "connectede" med dem på en dyb måde og så var han - ligesom Løkke - begavet med lederskabsevner. Folk troede på hans lederskab og han vandt 2 præsidentvalg og 1 eller to guvernørvalg. Ikke særlig mange tror at KD magter at lede - er jeg bange for!? Undskyld hvis det lyder hårdt, jeg prøver bare at være realistisk. mvh HS
for 6 minutter siden · Synes godt om

Ingen kommentarer:

Send en kommentar